Wie zijn we

Ons site-adres is: https://talkrex.com.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Reacties

Als bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren.

Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (dit wordt ook een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar service indien je dit gebruikt. De privacybeleidspagina kun je hier vinden: https://automattic.com/privacy/. Nadat je reactie is goedgekeurd, is je profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van je reactie.

Media

Als je een geregistreerde gebruiker bent en afbeeldingen naar de site upload, moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de site kunnen de afbeeldingen van de site downloaden en de locatiegegevens inzien.

Contactformulieren

Cookies

Wanneer je een reactie achterlaat op onze site, kun je aangeven of je naam, je e-mailadres en site in een cookie opgeslagen mogen worden. Dit doen we voor je gemak zodat je deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen voor een nieuwe reactie. Deze cookies zijn een jaar lang geldig.

Indien je onze inlogpagina bezoekt, slaan we een tijdelijke cookie op om te controleren of je browser cookies accepteert. Deze cookie bevat geen persoonlijke gegevens en wordt verwijderd zodra je je browser sluit.

Zodra je inlogt, zullen we enkele cookies bewaren in verband met jouw login informatie en schermweergave opties. Login cookies zijn 2 dagen geldig en cookies voor schermweergave opties 1 jaar. Als je “Herinner mij” selecteert, wordt je login 2 weken bewaard. Zodra je uitlogt van jouw account, worden login cookies verwijderd.

Wanneer je een bericht wijzigt of publiceert wordt een aanvullende cookie door je browser opgeslagen. Deze cookie bevat geen persoonlijke data en heeft enkel het post ID van het artikel wat je hebt bewerkt in zich. Deze cookie is na een dag verlopen.

Ingesloten inhoud van andere sites

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video’s, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere sites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere site heeft bezocht.

Deze sites kunnen gegevens over je verzamelen, cookies gebruiken, extra tracking van derde partijen insluiten en je interactie met deze ingesloten inhoud monitoren, inclusief het vastleggen van de interactie met ingesloten inhoud als je een account hebt en ingelogd bent op die site.

Analytics

Met wie we jouw gegevens delen

Hoe lang we jouw gegevens bewaren

Wanneer je een reactie achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op deze manier kunnen we vervolgreacties automatisch herkennen en goedkeuren in plaats van dat we ze moeten modereren.

Voor gebruikers die zich op onze site registreren (indien aanwezig), slaan we ook de persoonlijke informatie op die ze verstrekken in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen op ieder moment hun persoonlijke informatie bekijken, bewerken of verwijderen (behalve dat ze hun gebruikersnaam niet kunnen wijzigen). Site beheerders kunnen deze informatie ook bekijken en bewerken.

Welke rechten je hebt over je gegevens

Als je een account hebt op deze site of je hebt reacties achter gelaten, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.

Waar we jouw gegevens naartoe sturen

Mogelijk worden reacties van bezoekers gecontroleerd via een geautomatiseerde spamdetectie service.

Jouw contactinformatie

Aanvullende informatie

Hoe we jouw gegevens beschermen

Welke datalek procedures we geïmplementeerd hebben

Van welke derde partijen we gegevens ontvangen

Wat voor geautomatiseerde besluitvorming en/of profilering we doen met gebruikersgegevens

Openbaarmakingsverplichtingen van de industrie

BLF

Wilt u uw collega bellen? Dan zou u meestal gewoon bellen vervolgens komt u achter dat uw collega niet opneemt dat kan frustratie opwekken u had de tijd beter kunnen besteden dan wachten aan de telefoon.
Rex lost dit probleem allemaal op met de Busy Lamp Field afgekort BLF, zo kunt u in 1 oogopslag zien of uw collega in gesprek of wordt gebeld door iemand anders.
De sneltoets is groen als uw collega beschikbaar is en rood als die niet beschikbaar is, zo simpel en duidelijk hoort het te zijn.

Queue

"Er zijn nog 3 wachtenden voor u"

Een Call Queue is tegenwoordig een standaard mogelijkheid in de telefooncentrale.
Logisch ook, aangezien elk bedrijf een optimale bereikbaarheid wil hebben en de belle
gewoon in de wachtrij aan de lijn kan blijven tot hij geholpen wordt zonder dat de
verbinding wordt verbroken omdat alle medewerkers in gesprek zijn.
In Talk REX is deze feature uiteraard aanwezig en op een eenvoudige manier te configureren.
Net als bij de Call Groups zijn gebruikers eenvoudig te selecteren in de Call Queue. Verder
heb je in een overzicht de rest van jou mogelijkheden in kaart, denk hierbij aan wachtmuziek.
En hierna is deze Queue toe te voegen aan het Dialplan.

Call recording

"Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden"

Call Recording is voor een callcenter omgeving onmisbaar, maar het is ook erg handig bij een geschil of
een telefonische overeenkomst. In Talk REX kun je erg eenvoudig aangeven of gesprekken moeten worden opgenomen.
Dit kan gelden voor alle gebruikers in de telefonieomgeving of bijvoorbeeld enkel dat ene belangrijke telefoontje,
zowel inkomende als uitgaande gesprekken en ook hier worden geen extra kosten voor gerekend (fair use policy).

Voicemail

Voicemail afluisteren, instellen... al die codes of een hele stappenplan die u moet ondernemen om te activeren of af te luisteren is verleden tijd met Rex!

Voicemail instellen doet u door middel van een drag en drop functie in het belplan, bent u gesloten, kunt u niet opnemen of bent u met lunch dan kunt u voicemail voor inzetten.
Zo zorgt u er voor dat de klant zijn verhaal kan doen en u heel eenvoudig in de belgeschiedenis terug kan luisteren.
Heeft u de voicemail beluistert kan u gelijk met 1 knop de klant terug bellen.

Dashboard

Wilt u een overzicht hebben van actieve gesprekken, terugbelverzoeken, gemiddelde gespreksduur in 1 oogopslag?
Dat kan met het dashboard van REX!

U kiest zelf wat op het dashboard te zien is, dat betekent dat iedereen een uniek dashboard heeft die aangepast is naar ieder zijn wens.
Het aanpassen gaat zoals elke onderdeel in Rex heel makkelijk en overzichtelijk zodat u bijvoorbeeld elke dag een nieuw dashboard hebt.

Status

Wil je snel kunnen zien of jouw collega bereikbaar is? In Talk REX kun je
heel eenvoudig een "user status" zien. Dit is live, dus zodra iemand zijn status
aanpast, is dit voor anderen direct zichtbaar. In het overzicht kun je bepaalde
collega's ook nog eens als favoriet bovenaan zetten, bijvoorbeeld voor de
collega's waar je het meest contact mee hebt.

WebRTC & CTI

Laat je meenemen in de wereld van het nieuwe communiceren.
Ontdek wat er nieuw is in REX met onze updates: CTI, WebRTC en een handige zoekbalk in het dashboard van REX.

REX is een online telefonie oplossing om telefonie op een eenvoudige en leukere manier af te handelen en in te richten. Zo belt de een graag met een headset vanaf zijn laptop en de ander is nog erg gehecht aan zijn bureautoestel. De CTI-client (Computer-Telefoon Integratie) zorgt ervoor dat je jouw vaste bureautoestel kunt aansturen vanuit jouw computer. De WebRTC, ook wel bekend als een softphone, maakt het mogelijk dat je direct vanaf jouw laptop kunt bellen zonder dat je een fysieke telefoon nodig hebt.
Om gebruikers efficiënter te kunnen laten werken, is het makkelijk als de beller een nummer of persoon vanaf zijn computer kan selecteren. Of dit nu een collega vanuit het REX Dashboard is of een nummer gevonden op een webpagina vanuit jouw browser. Een veelgebruikte term hiervoor is "click to dial".
Nu heeft het dashboard van REX ook een handige zoekbalk welke gekoppeld is aan een willekeurig telefoonboek, hiermee kun je eenvoudig de persoon die u wilt bereiken opzoeken en bellen.

Auto-provisioning

Om het de klant een stuk makkelijker te maken, hebben wij auto-provisioning
toegevoegd aan de features in Talk REX. Met enkele handelingen kan het toestel
worden verbonden, dit heeft als voordeel dat de toestellen niet allemaal handmatig
geconfigureerd hoeven te worden. Dit gebeurt live en op afstand zodat er geen specialist
op locatie hoeft te komen en de klant sneller geholpen is. Momenteel is dit werkend
met de veel gebruikte toestellen van Yealink en Gigaset. Meer merken volgen.

Dialplan

In een dialplan (belplan) regel jij de wegen van jouw inkomende belverkeer, bijvoorbeeld een
welkomsttekst, een wachtrij of een keuzemenu. Alles wat je aan features voor jouw inkomende
telefoontjes kunt bedenken komt hier samen.
Het was voor ons dus erg belangrijk om dit onderdeel van de telefooncentrale zo overzichtelijk en
gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Daarom heb je nu het totale dialplan
inzichtelijk op één enkele pagina!

Op die pagina heb je een legenda waarmee je dat dialplan kunt configureren. Dit configureren kan
zowel door op de juiste plek de gewenste feature te selecteren of door middel van “drag and drop”.
Elke feature die je plaatst in het dialplan heeft zijn eigen pop-up waarin je het onderdeel verder kunt
bewerken, maar je intussen wel het overzicht blijft behouden.

Zoals je ziet is er gedacht vanuit de gebruiker, overzichtelijk en gemakkelijk. Hier is geen
technische cursus voor nodig en je hebt binnen enkele momenten een heel dialplan klaar.

Call group

Om gebruikers gezamenlijk telefonisch bereikbaar te maken worden ze onderverdeeld in Call Groups.
Dit is bijvoorbeeld handig voor een verkoop- of supportafdeling. Deze Call Groups zijn erg eenvoudig
aan te maken. Selecteer een nieuwe Call Group, geef hem een naam (bijvoorbeeld Verkoop) en selecteer
de gebruikers die je toe wilt voegen. Met drie simpele handelingen kun je dus in Talk REX
een Call Group toevoegen aan het Dial Plan.

IVR

Welkom toets 1 voor...

Wat handig zeg een Interactive Voice Response! In Rex kunt u zelf een IVR aanmaken zodat u de baas bent welke keuzes de klant kan maken.
Naast dat kunt het ook heel gemakkelijk de IVR aanpassen zonder dat u support hoeft te bellen voor hulp omdat het te ingewikkeld is.
dit Scheelt tijd en kosten waardoor u kunt bezig houden met uw bedrijf en zo min mogelijk gepuzzel met telefoons.

Time slot

Bij Rex snappen wij heel goed dat niet iedereen 24/7 beschikbaar is, Maar u wilt ook zorgen dat de klant krijgt te horen wanneer u gesloten bent.
Time slot lost dit op, met Time slot kunt u de openingstijden invullen maar hoeft hoeft geen sluitingstijd te berekenen en in te voeren dat regelt Rex voor u.
Heeft u op vaste tijden pauze op een woensdag maar op de vrijdag andere tijd pauze? Geen zorgen je vult 1 keer je pauzes in de Time slots kies voor welke dag en klaar, u hoeft
daar geen zorgen meer te maken. Bent u een dag vrij plan die ook in Time slot, dan zal op die dag of dagen je telefoon niet overgaan.

Anoniem

Er bestaat nog steeds de wens om het nummer af te schermen tijdens een gesprek,
bijvoorbeeld als zorgpersoneel naar een client moet bellen. In REX kun je snel en met een druk op de knop anoniem naar buiten bellen.

Doorschakeling

Bent u buiten kantoor en u wilt bereikbaar zijn?

Dat kan met Rex, met 1 klik op de knop worden alle inkomende gesprekken naar uw telefoon doorgeschakeld.
Geen moeilijke codes onthouden of een extra app moeten installeren om bereikbaar te kunnen zijn, Met Rex
kunt u dit automatisch doen door tijd slot of met een 1 klik op de status "weg van kantoor".